يوگي و دوستان توهين به حضرت نوح

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: محمدتقي ج

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 159473
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


يوگي و دوستان توهين به حضرت نوح

برای اولین بار 12 سال پیش توسط استاد حسن عباسی، مطالبی در زمینه توهین و هتک حرمت به ساحت حضرت شیخ الانبیاء نوح نبی (ع) در انیمیشن « یوگی و دوستان » با ذکر مستندات اعلام عمومی شده بود و تا کنون در بیش از صد دانشگاه در سراسر کشور این مطالب ارائه گشته اند  اما متأسفانه نه تنها از سوی صدا و سیما، روحانیون معزز و دانشگاهیان عکس العملی صورت نپذیرفت بلکه در آخرین سخنرانی این استاد بزرگوار که 24 مهرماه 91 در کرمان انجام شد و بار دیگر همین مطالب با مستندات ارائه گردید و بیان شد که این کار را برای زدن ریشه ایمان به انبیاء الهی انجام می دهند که مقابله مستقیم با قرآن است و غیر از این نمونه صدها نمونه دیگر در فیلم ها و انیمیشن ها وجود دارد که تمامی انبیاء را مورد اهانت مستقیم قرار داده و تنها به اهانت به انبیاء بسنده نکردند بلکه هر هفت متعلق ایمان را مورد هدف قرار دادند (برای مثال فیلم کنستانتین و لژیون را برای اهانت به حضرت جبرئیل ساختند) اما با این حال مشاهده شد که وب سایت هایی همانند زیتون، انتخاب، بازتاب امروز و ... در نهایت نادانی و با تمسخر، چنین سخنانی را توهم توطئه نامیدند و این استاد بزرگوار را افراطی و بی بصیرت لقب دادند.

لینک وب سایت هایی که در دفاع از توهین به حضرت نوح، مستندات ارائه شده فوق را تکذیب نموده و با تمسخر با بیانات استاد عباسی برخورد کردند :

1 - رستاخیر

2 - ایرانیان انگلستان

3 - انتخاب

4 - زیتون

5 - محبت نیوز

6 - بیتوته

اما معرفی انیمیشن یوگی و دوستان

مجموعه کارتون های یوگی و دوستان در ارائه خانگی اش در 6 فصل ارائه گشته است که شامل :

1- یوگی و جشن بهار 1
2 - یوگی و جشن بهار 2
3 - یوگی و کشتی پرنده 1
4 - یوگی و کشتی پرنده 2
5 - یوگی و جویندگان گنج 1
6 - یوگی و جویندگان گنج 2

اولین سری این مجموعه در سال 1958 به نمایش در آمد. این مجموعه به سرعت بین مردم محبوب شد به طوری که از سال 1961 ساخت این مجموعه به صورت سریالی و پی در پی شروع شد و تا سال 1991 ادامه یافت.

* توضیحات بیشتر از شخصیت های کارتونی و سازندگان :
شخصیت یوگی كه توسط آرت كارنی خلق شد، اولین بار در سال 1958 در یك مجموعه انیمیشن خانوادگی به تماشاگران معرفی شد. استقبال تماشاگران تلویزیونی از این شخصیت باعث شد تا یوگی خودش به صورت یك شخصیت مستقل در یك مجموعه كارتونی مستقل در بیاید. این مجموعه با نام «یوگی و دوستان» به روی آنتن رفت. پخش این مجموعه كه مورد استقبال فراوان بچه‌ها و خانواده‌های آنان قرار گرفته بود، تا سال 1964 ادامه پیدا كرد. سازندگان نسخه سینمایی می‌گویند در صورت استقبال تماشاگران، قسمت‌های بعدی «یوگی و دوستان» را تولید می كنند.دان آركاد و جاستین تیمبرلیك هم، جای شخصیت‌های كارتونی یوگی و دوست صمیمی او بوبو صحبت می‌كنند. كارگردانی فیلم را اریك برویگ به عهده دارد. او تابستان سال قبل نسخه جدید فیلم اكشن و ماجراجویانه «سفر به مركز كره زمین» را كارگردانی كرد. «یوگی خرسه» برای نمایش عمومی در فصل تابستان آینده آماده می‌شود. كارآكتر یوگی اولین بار در دهه 50 میلادی در یك مجموعه تلویزیونی خانوادگی به دیدار تماشاگران تلویزیون آمد. استقبال تماشاگران از این كارآكتر باعث شد تا او مدتی بعد به صورت شخصیت اصلی یك مجموعه كارتونی درآید كه نام آن هم برگرفته از نام كارآكتر خود اوست. نمایش موفقیت‌آمیز این كارتون برای چند سال ادامه داشت.

منبع مطلب 

اما مستندات و دلایلی که موجب ادعای این انیمیشن به حضرت نوح (ع) است عبارتند از :
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود، نمای کلی کشتی یوگی، دقیقاً مانند تصویری است که از کشتی حضرت نوح (ع) پس از بازسازی قطعات پیدا شده کشتی در منطقه ای از ترکیه حاصل گشته است.

سوال اینجاست که در میان بسیاری از نماهای متفاوتی که می توان برای یک کشتی متصوّر شد، چرا نمای خاصی که تنها بیانگر کشتی حضرت نوح (ع) است انتخاب گردیده ؟


دومین نکته پرواز کردن کشتی یوگی است که برای این هدف، همانطور که در پست اول وبلاگ بین شده، در ساخت کارتون یوگی دو فصل به این موضوع اختصاص داده شده است. پرواز یک کشتی، تداعی کننده مفهومی موهومی و خیالی است. آیا منظور از پرواز کشتی نوح، خیالی معرفی کردن داستان حضرت نوح نیست در حالی که صریحاً در قرآن کریم به آن اشاره شده ؟

* مستندات دیگر :

در قسمت های ابتدایی روی بدنه کشتی یوگی نوشته شده بود : yogi,s ship به معنی کشتی یوگی اما پس از گذشت مدتی در سری های بعد این کارتون مشاهده شد که بجای عبارت فوق، از عبارت Yogi,s Ark استفاده شده است. کسانی که به زبان انگلیسی و واژه شناسی انگلیسی مسلّط هستند می دانند که کلمه رایج و عمومی برای اشاره به کشتی، Ship می باشد. در واقع این یک کلمه Public یا عمومی است و اشاره به کشتی خاصی ندارد. اما کلمه Ark که به معنی کشتی است تنها به یک کشتی اشاره داره و آن نیز کشتی حضرت نوح است. در واقع کلمه Ark یک کلمه Unique یا منحصر بفرد است و در مورد هیچ کشتی در زبان انگلیسی رایج نیست جز کشتی نوح (ع) و این موضوع در میان انگلیسی زبانان تا حدی شناخته شده است که برای بیان عبارت « کشتی نوح » از معادل Noah,s Ark کمتر استفاده می کنند و به بیان تک کلمه Ark بسنده می نمایند که بیانگر کشتی نوح است.

سند این مطلب در دیکشنری نارسیس، بابیلون و وبسایت های دیکشنری آنلاین مریم و آکسفورد به چشم می خورد:

توضیح واژه Ark در دیکشنری Oxford

توضیح واژه Ark در دیکشنری Merriam

اما با گذشت زمان و عدم اعتراض از سوی ادیان الهی به این اهانت روشن، سازندگان این کارتون، وقاحت را بیش از پیش از حد گذرانیده و صریحاً روی بدنه کشتی عبارت Noah,s Ark را نوشتند که نمونه عکس زیر این مطلب را اثبات می نماید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نقدكارتون, يوگي و دوستان, حضرت نوح,

نوشته شده توسط محمدتقي ج در پنج شنبه 28 آذر 1392


:: عاشق شدم
:: خبر آمد خبري در راه است.......
:: سایت جدید ما
:: یک درد و دل
:: ظهور
:: سایت جهانی ظهور(راهیان ولایت)
:: عیدی وعده داده شده
:: نمونه ای از آیات الهی
:: اوضاع منطقه
:: میر صادق شیرازی
:: تالار گفتمان
:: امانات
:: توضیحی به نظر یک عزیز
:: توضیح الاسرار
:: توضیحاتی پیرامون ابجد
:: عذر خواهی
:: تا ساعاتی دیگر از فتنه 88 رونمایی می شود
:: شعار مرگ بر امریکا
:: کعبه
:: عیدی برای شیعیان واقعی





بسم الله الرحمن الرحیم.الحمد لله رب العالمین و صل الله علی سیدنا و مولانا محمد و آله الطیبین الطاهرین المعصومین.قا الله عز و جل:جا الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا.با سلام.این جانب محمدتقی ج قصد به راه اندازی پایگاهی برای آگاه سازی افکار بشری در مورد ظهور هستم.این پایگاه با دلایل محکم و کافی در صدد برسی ظهور خوهد بود.کسانی که در این زمینه سوالی داشته باشند میتوانند در قسمت نظرات طرح کنند تا به مرور زمان جواب دهم.والسلام
mohamad313yar@yahoo.com




:: 3 آبان 1393
:: 7 تير 1393
:: 6 تير 1393
:: 5 تير 1393
:: 3 تير 1393
:: 2 تير 1393
:: 1 تير 1393
:: 7 خرداد 1393
:: 6 خرداد 1393
:: 5 خرداد 1393
:: 4 خرداد 1393
:: 3 خرداد 1393
:: 2 خرداد 1393
:: 1 خرداد 1393
:: 7 ارديبهشت 1393
:: 6 ارديبهشت 1393
:: 5 ارديبهشت 1393
:: 4 ارديبهشت 1393
:: 3 ارديبهشت 1393
:: 2 ارديبهشت 1393
:: 1 ارديبهشت 1393
:: 3 اسفند 1392
:: 1 اسفند 1392
:: 7 بهمن 1392
:: 4 بهمن 1392
:: 4 آذر 1392
:: 7 آبان 1392
:: 6 آبان 1392
:: 4 آبان 1392
:: 3 آبان 1392
:: 4 مهر 1392

آبر برچسب ها

آخرالزمان , ظهور , كابالا , رهبري , فتنه , رهبری , وهابيت , سوريه , امام زمان , مهدي , منجي , دعاي فرج , هاليوود , ابجد , ماسوني ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zohoormahdy
Design By : wWw.Theme-Designer.Com