جواب یک سوال مهم.همگی مطالعه کنند.

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: محمدتقي ج

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 159827
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


جواب یک سوال مهم.همگی مطالعه کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم.

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین :

کسانی که در راه ما جهاد میکنند نشانشان میدهیم راه هایمان را.

اول توضیحی در مورد این آیه به شما میدهم بعد سوال اصلی را طرح میکنم.

اگر دقت کنید وعده الهی نسبت به مجاهدانش این است که راه های خودش را به آن ها نشان میدهد.

نمیگوید راه خودم را میگوید راه هایم را.

خداوند در برابر مجاهدانش که صبر پیشه کردند راه های بسیاری باز میکند.

و اما سوال:البته با اجازه کسی که سوال را پرسیده.

ماجرا از بچه گی شروع شد . من چند سال بیشتر نداشتم که در دها شرو ع شد . پدرم مادرم همیشه جنگ دارن . دارم میسوزم تو اتیش تنهایی و ببخشید شهوت . ولی دستم بگناه نمیره یعنی عرضه حرام کردن ندارم تو مسایل جنس مخالف کاملا بی عرضه بار اومدم حتی نمیتونم باهاشون چشم تو چشم حرف بزنم . من از خدامه ازدواج کنم ولی توان مالی و روحی و روانی ازدواجو ندارم

اهل ذکر گفتنم فکر نکنم باشم حالم مساعدت نمیکنه کارم سنگینه و انگیزه کافی ندارم واسه ذکر مدتهاس دعا میکنم ولی اثر نداره . بدنم ی مشکلی داره اونم مزید بر درد هامه . . تونستی ی دعایی بکن واسم . من امیدی واسم نمونده راستش . اصلا چشمم اب نمیخوره روی خوشی و راحتی و یا ی زندگی معمولی رو ببینم همش هم بخاطر ادعاهامه که تو نوجوونی میگفتم من میخوام سرباز امام زمان بشم سالها بخاطر این موضوع تلاش کردم تا جایی ک عقلم قد میداد و شیاطین هم ریختن تو زندگیم نزاشتن حتی ی زندگی معمولی داشته باشیم حادثه پشت حادثه واسه خودم و خانوادم اتفاق میوفته مشخص نیس از کجا اب میخوره اینهمه بدبختی ...

این سوال این عزیز بود.پس جوابش را نیز بشنوید.

                                           هرکه در این بزم مقرب تر است.................جام بلا بیشترش میدهند.

این مشکل بسیاری از جوانان عزیز است پس سعی میکنم جوابش را کامل بدهم.

اولا انسان تا جایی که میتواند و اوانایی دارد باید از دست شیاطین خود را خلاص کند که یک مصداق آن ازدواج است.

لشکریان شیاطین و غرب و استکبار جهانی به دنبال منحرف کردن ذهن های بیدار است.

ذهن های خفته که انحراف نمیخواهد.پس بدانید وقتی که پایتان را در میدان جنگ با ابلیس میگذارید هجمه ها از هر طرف میرسد.

و این همان فتنه ی الهی است.که با آن بندگان برگزیده خود را مشخص میکند.

صبر باید پیشه کرد در مقابل این هجمه ها که خود جهاد اکبر است.

کسی که در مقابل هجمه ای دوام بیاورد گویی در همان لحظه چندین بار شهید میشود.پس شهادت معمولی کجا این شهادت کجا.

من به این عزیز غبطه میخورم که در مقابل این همه مشکلات باز تن به گناه نمیدهد.

بدانید که رسیدن به امام زمان بسیار سخت است.انسان باید از خود عبور کند.

من شمارا توصیه میکنم روزی بیشتر از 50 آیه را بخوانید.

از قرآن دور نشوید و به نماز جماعت بها دهید.

در هنگام وسوسه ی شهوت به جمع دوستان خود وارد شوید.

همانا خداوند دوست دارد کسی را که نمیتواند ازدواج کند و وقتی به او وسوسه ها حمله میکنند دو رکعت نماز بگذارد و بگوید صبر کردم.

من شمارا توصیه میکنم روزه بگیرید.

این عمل را انجام دهید تا هم از این درد شهوانی شما کاسته شود و هم از بندگان برگزیده خدا شوید.

تا هم از روزه داران رجب باشید.

همانا که شیعیان دائم الصوم اند.خداوند به شما مال و فرزند فراوان خواهد داد.پس این آیه را که مینویسم بسیار تکرار کنید و بسیار استغفار نمایید

زیرا که گناهانی که باعث نزول بلا میشوند را پاک میکنند و در ادعیه کمیل شرکت نمایید.

همانطور که امام حسن مجتبی به شخصی که مال و فرزند بسیار میخواست یاد داد و گفت این آیه را بگویید و استغفار کنید:

اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا  وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا(سوره نوح)

پس آن شخص گفت و بسیار استغفار کرد. که گفته اند روزی 70 بار استغفار میکرد و استغفار در صبح بسیار مجرب تر است.

پس 10 پسر برایش متولد شد.

بهتر است روزی 700 بار انجام دهید این عمل استغفار را تا زود تر نتیجه بگیرید.

برای انجام این اعمال اول باید برنامه بنویسید تا شیاطین نتوانند شمارا از انجام آن غافل کنند.

برنامه نیاز شیعه است پس برنامه ای بنویسید و دقیق مثل آن عمل کنید.

خوشا به سعادتتان و ذات پاکتان که گناه نمیخواهد.

والسلام علیکم

محمدتقی.

 



نظرات شما عزیزان:

زشت و زیبا
ساعت23:06---28 ارديبهشت 1393
سلام طفلی چقدر تو رنجه ... واقعا چه ادمای عجیبی داریم خداییش من خودم التماس دعا دارم ازش بهش توصیه میکنم صبرشو از دست نده فقط ""روزهای خوب واسه ش درپیشه ایشالله

العبد علی صادقی
ساعت18:41---27 ارديبهشت 1393
سلام علیکم انشاا... از این که هست پر بارتر شود مغزتان من ا... توفیق

رضوان
ساعت18:31---27 ارديبهشت 1393
سلام علیکم استاد.بنده نیز شبیه این مشکل را دارم و صبر بسیار کرده ام.ولی شهوت اجازه نمیدهد.نمیدانم امام مهدی چگونه فکر میکند نسبت به من.ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جواب یک مسئله, ازدواج, آخرالزمان, مشکل, ,

نوشته شده توسط محمدتقي ج در شنبه 27 ارديبهشت 1393


:: عاشق شدم
:: خبر آمد خبري در راه است.......
:: سایت جدید ما
:: یک درد و دل
:: ظهور
:: سایت جهانی ظهور(راهیان ولایت)
:: عیدی وعده داده شده
:: نمونه ای از آیات الهی
:: اوضاع منطقه
:: میر صادق شیرازی
:: تالار گفتمان
:: امانات
:: توضیحی به نظر یک عزیز
:: توضیح الاسرار
:: توضیحاتی پیرامون ابجد
:: عذر خواهی
:: تا ساعاتی دیگر از فتنه 88 رونمایی می شود
:: شعار مرگ بر امریکا
:: کعبه
:: عیدی برای شیعیان واقعی





بسم الله الرحمن الرحیم.الحمد لله رب العالمین و صل الله علی سیدنا و مولانا محمد و آله الطیبین الطاهرین المعصومین.قا الله عز و جل:جا الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا.با سلام.این جانب محمدتقی ج قصد به راه اندازی پایگاهی برای آگاه سازی افکار بشری در مورد ظهور هستم.این پایگاه با دلایل محکم و کافی در صدد برسی ظهور خوهد بود.کسانی که در این زمینه سوالی داشته باشند میتوانند در قسمت نظرات طرح کنند تا به مرور زمان جواب دهم.والسلام
mohamad313yar@yahoo.com




:: 3 آبان 1393
:: 7 تير 1393
:: 6 تير 1393
:: 5 تير 1393
:: 3 تير 1393
:: 2 تير 1393
:: 1 تير 1393
:: 7 خرداد 1393
:: 6 خرداد 1393
:: 5 خرداد 1393
:: 4 خرداد 1393
:: 3 خرداد 1393
:: 2 خرداد 1393
:: 1 خرداد 1393
:: 7 ارديبهشت 1393
:: 6 ارديبهشت 1393
:: 5 ارديبهشت 1393
:: 4 ارديبهشت 1393
:: 3 ارديبهشت 1393
:: 2 ارديبهشت 1393
:: 1 ارديبهشت 1393
:: 3 اسفند 1392
:: 1 اسفند 1392
:: 7 بهمن 1392
:: 4 بهمن 1392
:: 4 آذر 1392
:: 7 آبان 1392
:: 6 آبان 1392
:: 4 آبان 1392
:: 3 آبان 1392
:: 4 مهر 1392

آبر برچسب ها

آخرالزمان , ظهور , كابالا , رهبري , فتنه , رهبری , وهابيت , سوريه , امام زمان , مهدي , منجي , دعاي فرج , هاليوود , ابجد , ماسوني ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zohoormahdy
Design By : wWw.Theme-Designer.Com